Ուսումնական առաջին շրջանի ամփոփում

         

Բարև  ես  Լուսինեն  եմ , սովորում  եմ  Հարավային  դպրոցում  3.1  դասարանում: Սիրում  եմ  լողալ:

 

                                       

Մենք երբ  2-րդ  դասարան  էինք   մեզ   բլոգ   բացեցին  և  մենք  սովորեցինք   ոնց   հավաքել  կոդը  և  ձևը ոնց  փոխել ոնց   գրել: Եվ  բոլոր  տնայինները անում  ենք  բլոգներում:

                                           

                                         

Մենք  կատարում   ենք  ֆլեշմոբեր  անգլերեն, ռուսերեն, մայրենի  և մաթեմատիկա: Ես  շատ եմ  սիրում  անգլերենի և  մայրենիի  ֆլեշմոբերը:

      

 շ

խ՛պօիւըտռեոքաՄենք  մեր դասարանով  գնացել  ենք  շատ  ճամփորդությունների:

1.Մարտիրոս   Սարյանի  տուն  թանգարան:

2.Բուսաբանական  այգի:

3.Արատես

4.Կոմիտաս  վարդապետի  տուն  թանգարան:

 

                                  

Ես  մասնակցել  եմ Սեբաստացու օրերին, ցուցահանդես  վաճառքին  և  Կոմիտասյան  օրերին:

    

                      

Ես  կարողանում   եմ  աշխատել  word, paint, google map ծրագրերով:

                               

                     

Ես  ամենաշատը սիրում  եմ  մաթեմատիկա  առարկան և  կարողանում եմ լուծել  խնդիրներ:

 Մայրենին  կարողանում եմ  շատ  շատ հեքիաթներ  պատմել:

Ռուսերեն  լեզուն կարողանում  եմ  կարդալ և  թարգմանել:

Անգլերենը իմ  ամենասիրած լեզուն է  և կարողանում  եմ  կարդալ  թարգմանել և պատմել:

                              

Մենք  ծիածան  ռադիոով  սովորել և ներկայացրել ենք  Շիրակի և  Սյունիքի  մարզերի  մասին:

 

                                    

Ես  կարդացել  եմ  Հայ  ժողովրդական  հեքիաթներ:

 

                                     

Ես  շատ   եմ  սիրում  լողալ։ Ես արդեն  առանց  թևիկի եմ լողանում։

 

                                      

Մայրենի  ժամին  մենք  անցել  ենք  սրինգ  նվագող  աղջիկը  վարժ կարդալ։

 

                                 

Ես մաթեմատիկայից  սովորել  եմ  եռանիշ  և  քառանիշ թվերով   գումարել  և  հանում  անել։

 

                                        

Մենք  սովորել  ենք  անգլերեն  նամակ  գրել  Ձմեռ պապիկին։

                                           

                                       

Ռուսերենից  սովորել եմ  ամանորյա  երգեր  երգել  և  կարդալ և  գրել։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով